پدافند هوایی سوریه جنگنده اسرائیلی را هدف گرفت/دعوت بان کی مون از دو طرف به حفظ خویشتنداری
نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به بلندی‌های جولان، دبیرکل سازمان ملل طرفین سوری و اسرائیلی را به خویشتنداری فراخواند. سوریه نیز با پدافند هوایی به سمت جنگنده‌ اسرائیل آتش گشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی النشره، بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل از طرفین اسرائیلی و سوری خواست تا ضمن حفظ خویشتنداری از بدتر شدن اوضاع پس از حمله اخیر اسرائیل به اراضی جولان ممانعت کنند.

وی همچنین دو طرف را به خودداری از هرگونه اقدامی که به نقض توافق آتش‌بس بین دو طرف و بی‌ثباتی در منطقه بینجامد فراخوانده و نسبت به نقض توافق تفکیک نیروهای اسرائیلی و سوری ابراز نگرانی کرد.

ارتش سوریه روز جمعه حمله رژیم صهیونیستی به اراضی جولان اشغالی را تایید کرد. تل‌آویو مدعی است این حملات در پاسخ به حملات موشکی علیه اراضی اشغالی بوده است.

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اواسط نیمه شب پنجشنبه یکی از پایگاه‌های نظامی ارتش سویه در قنیطره را هدف قرار دادند.

به گزارش شبکه المیادین،‌ پدافند هوایی ارتش سوریه نیز جنگنده‌ صهیونیستی را که حریم هوایی قنیطره را نقض کرده بود هدف قرار داد.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی شمار زیادی از نظامیان خود را در بخش اشغالی بلندی های اشغالی جولان مستقر کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین در اطراف شهر قنیطره در بلندی های جولان، ارتش رژیم صهیونیستی تعداد زیادی تانک و جنگ افزارهای دیگر را در نوار مرزی .

خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" اعلام کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی یک خودروی شخصی را در روستای کوم واقع در استان قنیطره هدف قرار دادند که طی آن 5 شهروند سوری به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی مدعی است که 4 نفر از کسانی که در شلیک موشک از بلندی های جولان به سمت اراضی اشغالی نقش داشتند، را هدف قرار داده است.





:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: