نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
http://www.aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=6993c53b-39f9-4878-9e2c-cb9d6a1cfe58

در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت 5، جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، امیر سرتیپ دوم خلبان روزخوش، سخنگوی پنجمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با اعلام خبر فوق گفت: پس از انجام مأموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف 5، میگ 29 و صاعقه علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و آزمایش عملیاتی شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.

 سخنگوی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت5  افزود: ساعاتی قبل نیز جنگنده های رهگیر اف 4 با شلیک موشک های ارتقاء یافته ماوریک، راکت های هوشمند نقطه زن، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپاد های نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده استفاده شد.

شایان ذکر است همزمان با اجرای عملیات های رزمی، عملیات مردم یاری با اعزام اکیپ های سیار پزشکی و مددکاری با حضور پزشکان متخصص و متعهد نیروی هوایی الهی ارتش در منطقه عمومی رزمایش هوایی فداییان ولایت 5 ، انجام شد





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: