نوشته شده توسط : منتظر المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

 

خبرگزاری تسنیم: منابع سوری از ادامه عملیات ارتش علیه داعش و جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری در مناطق مختلف و کشته شدن شمار زیادی از تروریست‌ها خبر دادند.

ارتش سوریه

یک منبع سوری از ادامه عملیات ارتش علیه تروریست‌های داعشی در الحسکه و هلاکت شمار زیادی از آنها و انهدام یک کامیون بمب‌گذاری شده در پل النشوه به الشریعه خبر داد.

انهدام موشک‌انداز گروه‌های تروریستی تکفیری در درعا

نیروهای ارتش سوریه در عملیات منحصر به فرد خود علیه مخفیگاه‌های تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های تکفیری مرتبط با رژیم اسرائیل در محله درعا البلد، شمار زیادی از تروریست‌ها را که بیشتر آنها عضو جبهه النصره بودند، به هلاکت رساندند. نیروهای ارتش همچنین دو خودروی تروریست‌ها را در اطراف مسجد العمری و دو خودرو که یکی از آن دو مجهز به موشک انداز بود، در جنوب جاده السد منهدم کردند.

این عملیات یک روز پس از هلاکت 30 تروریست وابسته به گروه موسوم به کتائب شهداء حوران و انهدام سه خودروی مجهز به تیربار و دو موشک انداز اطراف شرکت برق و متلاشی شدن دو گروه تروریستی در خیابان الاردن و میدان دانشجو در اطراف منطقه درعا البلد صورت گرفت.

یک منبع سوری گفت شماری از تروریست‌ها در عملیات نیروهای ارتش در منطقه بئرالشیاح کشته و زخمی شدند.

گروه‌های تروریستی از برخی محله‌های درعا البلد که در 13 کیلومتری مرزهای اردن قرار دارد، به‌عنوان مخفیگاه و قاچاق سلاح و مهمات استفاده می‌کنند و مزدوران آموزش دیده در پایگاه‌هایی که نظام اردن دایر کرده است، از طریق این منطقه به سوریه نفوذ می‌کنند.

همچنین در عملیات نیروهای ارتش علیه تروریست‌ها در شمال الجامع الاخضر در شهرک النعیمه در حومه شرقی درعا، شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، حالتی از رعب و وحشت و هرج و مرج بر گروه‌های تروریستی تکفیری در درعا به‌ویژه در شهرک درعا پس از تلفات و خسارت‌های سنگینی که طی روزهای گذشته متحمل شدند، حاکم شده است به‌طوری که منابعی از فرار چهار گروه تروریستی که لواء المعتزبالله خوانده می‌شوند، خبر داده بودند.

یک منبع نظامی از عملیات دقیق نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در شمال شرق روستای محجه واقع در غرب جاده بین المللی درعا خبر داد.

این منبع افزود پس از رصد کردن و پیگیری تحرکات گروه‌های تروریستی تکفیری، نیروهای ارتش ضربات کوبنده‌ای به آنها در روستاهای الغاریه غربی و شرقی در حومه شمال شرقی وارد کردند که بر اثر آن شمار زیادی از تروریست‌های وابسته به گروه موسوم به حرکة احرار الشام الاسلامیه به هلاکت رسیدند و جنگ افزارها و خودروهای مجهز به تیربار آنها منهدم شد. این گروه با رژیم وهابی آل سعود مرتبط است.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از اعضای گروه‌های تروریستی در عملیات منحصر به فرد نیروهای ارتش در شهر طفس و شهرک الیادوده در حومه شمال غربی درعا و انهدام سلاح‌ها و مهمات آنها خبر داد.

به‌گفته این منبع، نیروهای ارتش با منهدم کردن خودروهای مجهز به تیربار و مخفیگاه‌های تروریست‌ها در درعا البلد، شمار دیگری از آنها را به هلاکت رساندند. همچنین یک گروه تروریستی که درصدد حمله به یک ایست نظامی در تل الزعتر بود، متلاشی شد.

گروه‌های تروریستی تکفیری هم در رسانه‌های حامی خود به خسارت‌های سنگین و هلاکت ده‌ها عضو خود اعتراف کرده‌اند. همچنین برخی رسانه‌ها از هلاکت یکی از سرکردگان تروریست‌ها موسوم به مسئول لواء شهداء نوی ملقب به احمد عطا السقر خبر دادند که بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان دولتی الرمثا در اردن به هلاکت رسید.

 





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: